Garantie si retur

Garantia si returul sunt in grija partenerului nostru Service Return, platforma europeana care gestioneaza aceste procese pentru noi: www.service-return.com. E totul online. Nu mai pierzi timp pe drumuri cand ai o problema cu un produs sau vrei sa-l returnezi, se ocupa Service Return. Simplu, nu?


Cum repari un produs defect

Daca ai o problema, te ajuta Service Return:

1. Intri pe platforma www.service-return.com si accesezi sectiunea “Trimite in service”. Completezi informatiile solicitate si validezi cererea.

2. Cererea e procesata iar un curier rapid ajunge la tine pentru a ridica produsul si documentele necesare pentru reparatie.

3. Dupa reparatie il primesti inapoi acasa tot prin curier rapid. Costul transportului si reparatiei pentru produsele in garantie este acoperit de noi.


Cum returnezi un produs

Returul se rezolva in 3 pasi simpli:

1. Intri pe platforma www.service-return.com si accesezi sectiunea "Returneaza un produs". Completezi informatiile solicitate si validezi cererea.

2. Dupa procesarea cererii, un curier rapid ajunge la tine pentru a ridica produsul si documentele necesare pentru validarea returului.

3. Dupa receptia coletului, primesti o confirmare de la Service Return si, daca totul este in regula, un alt produs la schimb sau banii inapoi.


Autenticitatea produselor

Sole aduce doar produse autentice de la distribuitori oficiali din toata lumea. Produsele respecta normele europene, iar conditiile de garantie si retur sunt in conformitate cu legile in vigoare prevazute de ANPC si cu politicile comerciale ale producatorilor.